Mikä on Atkins ry?

Ainejärjestö

Atkins ry on Haaga-Helian tietojenkäsittelyn opiskelijoiden ainejärjestö, joka edustaa sekä suomenkielisten että englanninkielisten linjojen opiskelijoita. Atkinsin hallitus koostuu 13 hallituksen jäsenestä, jotka vastaavat yhdistyksen toiminnasta. Jäsenistömme valitsee uuden hallituksen vuosittain syyskokouksessa ja mukaan voivat hakea kaikki toiminnasta kiinnostuneet.

Tapahtumat

Yhdistyksen toiminta pääsääntöisesti jakautuu kahteen osaan, tapahtumat ja edunvalvonta. Atkins ry järjestää vuoden aikana monta omaa tapahtumaa, joista löytyvät niin alkoholittomat kuin alkoholilliset. Jäsenillemme me järjestämme esimerkiksi haalarimerkkien ompeluiltoj tai yritysvierailuita.
Yhdistys osallistuu myös muiden järjestöjen tapahtumiin pitämällä esimerkiksi rastia Fuksiaisissa ja järjestämällä täysin oman tapahtumapäivän Helgan 8 Päivän Wapussa.

Edunvalvonta

Teemme tiivistä yhteistyötä Haaga-Helian henkilöstön, opiskelijakunta Helgan sekä muiden opiskelijajärjestöjen kanssa, jotta voimme olla yhdessä luomassa parasta mahdollista opiskelijaympäristöä korkeakoulussamme. Tietojenkäsittelyn opiskelijat ovat edustettuina myös Helgan edustajistossa. Valtakunnallisella tasolla etujamme ajaa Tradenomiopiskelijat ry, joiden jäsenyhdistys Atkins on. Voit olla meihin yhteydessä kaikessa edunvalvontaan liittyvässä, niin viemme asiasi eteenpäin!